نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو

موبایل       تبلت       لپ تاپ       آل این وان        مانیتور       کامپیوتر        پرینتر        فتوکپی        نقشه سایت        صفحه اصلی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گوشی تبلت

گواهینامه مهارت تعمیرات

لپ تاپ لنوو

نمایندگی تعمیرات لب تاب لنوو Lenovo

آل این وان لنوو

نمایندگی تعمیرات آل این وان لنوو Lenovo

مانیتور لنوو

نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو Lenovo

نمایندگی لنوو Lenovo

نمایندگی لنوو Lenovo : شرکت لنوو در سال 1984 در پکن پایتخت چین تاسیس شد و در سال 1996 بزرگترین تولیدکننده لپ تاپ در چین شده اما به فرای مرزهای خودشان نگاه می کردند. به بازارهای جهانی که رقبای تایوانی لنوو فعالیت داشتند و خیلی خوب توانستند بازار را به دست بگیرند. لنوو تمام دنیا را گشت تا با یک شرکت آمریکایی به نام IBM آشنا شد. شرکت IBM در سال 2005 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ بود و اعتبار زیادی داشت. امروز که ما داریم این مطلب را می نویسیم همه ما با شرکت IBM آشنایی داریم. این شرکت یکی از توسعه دهندگان اصلی در خاک آمریکا است. این شرکت فناوری و اعتبار آمریکایی را با خط تولید ارزان قیمت چینی همگام کرد. امروز می توانیم اوج فناوری Nvidia ، Intel ، AMD را با قیمت خیلی مناسب در بدنه با کیفیت با برندی به نام لنوو خریداری کنید. محصولات لپ تاپ لنوو به 4 خانواده اصلی به نام آیدیاپد ، تینکپد ، تینکبوک ، لژیون تقسیم می شوند و در بازار ایران و جهان به فروش می رسد. لپ تاپ لنوو سری آیدیاپد Ideapad بهترین همراه شما برای استفاده های روزمره خواهد بود. شرکت لنوو این محصولات را با بدنه های پلاستیکی و فلزی و سخت افزارهای مختلف تولید و با قیمت های متفاوت وارد بازار جهانی کرد. شما مشتریان عزیز همین الان می توانید با شماره های نمایندگی لنوو تماس گرفته و در مورد خرید و تعمیرات لپ تاپ لنوو خود از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. انواع سری های لپ تاپ لنوو از آیدیاپد تا تینکپد تا تینکبوک و یا لژیون برای مصارف خاصی توسط شرکت لنوو تولید شده است. هر کدام ویژگی های خاص خودشان رو دارند. اما می رسیم به لپ تاپ لنوو سری Legion ، جایی که اوج فناوری رو در بدنه محصولات لنوو تجربه می کنیم. در لپ تاپ لنوو لژیون قوی ترین پردازنده اینتل و انویدیا و ای ام دی و درخشان ترین نمایشگرهای روز فناوری رو می توانید تجربه کنید اما یه مشکلی است و آن هم اینکه سری های لپ تاپ لنوو خیلی گسترده اند، محصولات و مدل های زیادی دارند و تنوع فراوانی دارند. ما در این مطلب نمی توانیم همه مدل ها و سری های لپ تاپ لنوو را به دقت بررسی کنیم و یا ریز جزئیاتشان را برای شما توضیح دهیم. شما می توانید با کارشناسان نمایندگی لنوو تماس بگیرید و مشاوره رایگان در مورد لپ تاپ مورد نظر خود دریافت کنید.
در حال حاضر دفاتر خدمات Lenovo را نمایندگی رسمی لنوو Lenovo می گویند که کلیه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. نمایندگی لنوو Lenovo خدمات بسیاری در اختیار کاربران خود می گذارد. از جمله خدمات نمایندگی لنوو Lenovo تعمیر یا تعویض رایگان لپ تاپ ها با گارانتی این شرکت است. از دیگر خدمات نمایندگی لنوو Lenovo ارائه خدمات به لپ تاپ هایی که زمان گارانتی آن ها تمام شده است می باشد که اصطلاحا به آن خدمات پس از فروش می گویند. مراکز خدمات پس از فروش لنوو یا همان نمایندگی لنوو Lenovo در ازای خدمات نرم افزاری و سخت افزاری بهترین و در عین حال ارزانترین خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهند.
مشتریان و کاربران محصولات لنوو می توانند در کلیه مناطق تهران از غرب تهران تا شرق تهران و از شمال تهران تا جنوب تهران می توانند هم به صورت حضوری به نمایندگی لنوو مراجعه کرده تا تعمیرات انواع محصولات لنوو در حضور خودشان تعمیر شود و یا می توانند درخواست تعمیر در محل را بدهند.
نمایندگی رسمی لنوو Lenovo

شرکت چند ملیتی لنوو

شرکت چند ملیتی و نام آشنای لنوو که تولیدکننده انواع کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی موبایل، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و سرور است. امروزه با بیش از 60 شعبه در سراسر جهان شرکتی محبوب و در حال توسعه است. موسس شرکت لنوو لیوچوانژی است. شرکت لنوو در سال های ابتدایی فعالیت خود از نام لجند استفاده می کرد سپس تصمیم گرفت به لنوو تغییر نام دهد. Lenovo تشکیل شده از نام Le ابتدای کلمه Legend به معنای افسانه و Novo کلمه لاتین به معنای نوین و جدید است. شرکت لنوو برای معرفی خودش به جهانیان دست به همکاری در برگزاری المپیک 2004 یونان زد و بخش کامپیوتری شرکت IBM را خریداری کرد. در سال 2008 نیز لپ تاپ های تینکپد و آیدیاپد را روانه بازار کرد. شرکت لنوو که در ابتدا فقط کامپیوتر های شخصی تولید می کرد اما در حال حاضر محصولاتی مانند لپ تاپ های سری Ideapad و لپ تاپ های لنوو سری Thinkpad و لپ تاپ های لنوو سری ThinkBook و لپ تاپ های لنوو سری Legion را تولید می کند. شرکت لنوو در سال 2012 اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرد که به خاطر کیفیت بسیار بالای این گوشی ها ، محبوبیت زیادی در جهان و ایران بدست آورد. سپس در سال 2014 لنوو بخشی از شرکت موتورولا را از آن خود کرد و همچنین لنوو در سال 2013 با یکی از تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند به نام شارپ قراردادی امضا کرد که موجب پیشرفت تولید تلویزیون های هوشمند این شرکت گردید. تلویزیون های هوشمند لنوو با نام LeTV روانه بازار شد.
مشتریان و کاربران محصولات لنوو می توانند در کلیه مناطق تهران از غرب تهران تا شرق تهران و از شمال تهران تا جنوب تهران می توانند هم به صورت حضوری به نمایندگی لنوو Lenovo مراجعه کرده تا تعمیرات انواع محصولات لنوو در حضور خودشان تعمیر شود و یا می توانند درخواست تعمیر در محل را بدهند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو Lenovo شرکتی معتبر در زمینه تولید لپ تاپ و ALL in One و مانیتور و گوشی موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و محصولات دیگر است. که سالها با سابقه درخشان با استقبال مردم روبرو شد. نمایندگی رسمی لنوو در سراسر جهان تعداد زیادی نمایندگی دارد که فروش و پشتیبانی از محصولات لنوو را به عهده دارند. محصولات لنوو با امکانات جذاب و کیفیت ساخت خوب و سری های متنوع از جمله Ideapad ، Thinkpad ، Loq ، Yoga توانسته جای خود را در میان مردم باز کند.

نمایندگی رسمی لنوو در تهران

نمایندگی رسمی لنوو Lenovo در تهران : شما مشتریان عزیز جهت استفاده از خدمات تعمیر می توانید در هر یک از مناطق شرق تهران ، غرب تهران ، جنوب تهران ، شمال تهران که باشید به نمایندگی رسمی لنوو مراجعه کرده و یا با شماره های نمایندگی لنوو تماس گرفته تا تکنسین جهت تعمیر و یا تحویل دستگاه برای شما ارسال شود. کلیه تعمیرات و خدمات و تعویض قطعه در نمایندگی لنوو در حضور مشتری انجام می شود. لازم است بدانید که در ایران نمایندگی رسمی لنوو وجود ندارد و فقط مشتریان عزیز خودشان باید با دقت موارد را بررسی کنند و به مراکزی که مطمئن هستند لپتاب آل این وان گوشی موبایل تبلت کامپیوتر مانیتور و یا سایر دستگاه ها را تحویل دهند.

نمایندگی لنوو

09332337221    021-86090512

کلیه خدمات و تعمیرات در نمایندگی لنوو Lenovo  شامل عیب یابی ، سرویس کامل ، رفع مشکلات نرم افزاری ، تعمیر سخت افزاری و سایر مشکلات با ارائه فاکتور رسمی و گارانتی ارائه می شود. فاکتور در نمایندگی لنوو هم به صورت پیامکی برای مشتریان ارسال می شود و هم به صورت چاپی مشتریان عزیز می توانند به صورت حضوری به نمایندگی لنوو مراجعه کرده تا در حضورتان تعمیر دستگاه انجام شود.

نمایندگی لنوو Lenovo در کل تهران از مناطق شمال تهران گرفته تا مناطق شرق تهران و تا مناطق غرب تهران کلیه خدمات خود را به صورت سرویس در محل انجام می دهد. و کاربران تهرانی که می خواهند به صورت حضوری به نمایندگی Lenovo مراجعه کنند می توانند به شعبه شهرک غرب مراجعه کرده تا به صورت حضوری دستگاه آن ها تعمیر و یا تعویض قطعه انجام و به آن ها تحویل داده شود.

کاربران عزیز می توانند دستگاه معیوب و خراب خود را به پیک نمایندگی لنوو Lenovo تحویل داده و بعد از رسیدن دستگاه به نمایندگی لنوو با مشتری عزیز تماس گرفته می شود و رسید دستگاه به صورت پیامکی برای ایشان ارسال می شود و توسط تکنسین بررسی و اعلام هزینه می شود. در صورت تعمیر و یا عدم تعمیر دستگاه توسط پیک برای مشتری عزیز ارسال می شود . در صورت تعمیر مراحل پرداخت انجام شده و بعد دستگاه ارسال می شود .

نمایندگی رسمی لنوو در کرج و سایر شهرستان ها

نمایندگی رسمی لنوو در کرج و سایر شهرستان ها : کلیه خدمات و تعمیرات نمایندگی لنوو شامل تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری و عیب یابی دستگاه و سرویس کامل مختص مشتریان در استان تهران نیست و مشتریان عزیز که در کرج و سایر شهرستان های ایران هستند می توانند با ارسال دستگاه خود با پیک ، اسنپ ، پست و تیپاکس برای نمایندگی لنوو از خدمات و تعمیرات این نمایندگی بهرمند شوند. برای این که لپ تاپ و یا آل این وان و یا هر محصولی از شرکت Lenovo را در یک مرکز تخصصی و رسمی تعمیر کنید ، باید دستگاه خود را به نمایندگی های رسمی لنوو ارسال کنید. در نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین به محض رسیدن دستگاه شما عیب یابی انجام می شود و پیامکی برای شما جهت پذیرش دستگاه در نمایندگی لنوو برای شما ارسال می شود. دستگاه توسط تکنسین مجرب بررسی کلی می شود و با شما تماس گرفته و قیمت و ایرادات پیش آمده برای دستگاه شما را کامل توضیح می دهد. در صورت تایید شما دستگاه توسط نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین تعمیر و به همان آدرس با فاکتور رسمی و گارانتی ارسال می شود.

نمایندگی لنوو – مرکز تعمیرات و خدمات

نمایندگی لنوو Lenovo مرکز تعمیرات و خدمات : مرکز تعمیرات و خدمات نمایندگی لنوو با ارائه فاکتور رسمی با مهر و امضاء مدیریت نمایندگی لنوو به شما این اطمینان را می دهد که تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه های لنوو از جمله لپ تاب ، آل این وان ، تبلت ، موبایل ، مانیتور ، کامپیوتر در نمایندگی لنوو توسط کادری متخصص و کارآمد تعمیر و در صورت نیاز به قطعات اصل و اورجینال شرکتی استفاده می شود.
تعمیرکاران نمایندگی لنوو – مرکز خدمات و تعمیرات با جمع آوری اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های لنوو قادر هستند که سخت ترین و پیچیده ترین ایرادات پیش آمده برای دستگاه های برند Lenovo را به راحتی تعمیر کنند.
نمایندگی رسمی لنوو Lenovo
نمایندگی رسمی لنوو Lenovo

نمایندگی لنوو و برند محبوب لنوو

نمایندگی لنوو و برند محبوب لنوو : لنوو یکی از برندهای برجسته و معروف در صنعت فناوری و الکترونیک است. این شرکت چینی که در سال 1984 تأسیس شد، به طور اصلی در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، سرورها، مانیتورها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند.
لنوو به دلیل تمرکز بر کیفیت ساخت، طراحی مدرن و نوآوری‌های پیشرفته، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی به دست آورده است. این برند به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه فناوری‌های پیشرفته مانند لپ‌تاپ‌های با صفحه نمایش لمسی (Touchscreen)، لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل به تبلت (2-in-1) و تبلت‌های قابل انعطاف (Yoga series) شناخته می‌شود.
به طور کلی، لنوو به عنوان یک برند محبوب و با کیفیت در عرصه فناوری شناخته می‌شود که از تمرکز بر کیفیت، طراحی مدرن و ارائه نوآوری‌های پیشرفته بهره می‌برد.

مراحل تعمیر محصولات لنوو در نمایندگی رسمی Lenovo

قبل از مراجعه به نمایندگی لنوو Lenovo بهتر است با مرکز تماس گرفته و ایراد دستگاه لنوو و مدل دقیق آن را اعلام و در مورد مشکلات پیش آمده و یا قطعه معیوب دستگاه لنوو با کارشناسان ما صحبت کنید. زیرا ممکن است ایراد دستگاه لنوو شما با یک راهنمایی تلفنی برطرف شود و نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

پس از مراجعه به نمایندگی لنوو Lenovo می توانید مشکلات پیش آمده برای دستگاه لنوو خود را با کارشناسان مطرح کرده و در مورد علل مشکلات پیش آمده برای دستگاه خود مشاوره رایگان دریافت کنید. و در صورت تمایل دستگاه لنوو خود را در نمایندگی لنوو پذیرش کنید تا در نوبت تعمیر قرار بگیرد.
بعد از پذیرش دستگاه لنوو در نمایندگی لنوو Lenovo ، تکنسین به بررسی و عیب یابی دستگاه Lenovo شما می پردازد. و بعد از بررسی کامل و عیب یابی با شما تماس گرفته و ایراد دستگاه لنوو شما و هزینه تقریبی آن را به شما اعلام می کند. دقت داشته باشید که اعلام هزینه تقریبی می باشد و امکان تغییر مبلغ است.
در صورت تایید مبلغ تعمیر دستگاه لنوو توسط تکنسین نمایندگی لنوو Lenovo تعمیر آغاز شده و قطعات معیوب و خراب و سوخته تعویض و یا تعمیر و یا مسیرهای آسیب دیده ترمیم می شود. در صورتی که نیاز به قطعات بیشتر و یا هزینه بالاتری مانند تعویض مادربرد باشد قبل از ادامه تعمیر با شما تماس گرفته می شود.

 

پس از تعمیر دستگاه لنوو و یا غیر قابل تعمیر بودن دستگاه شما همکاران ما از نمایندگی لنوو Lenovo با شما تماس گرفته و توضیحات کامل به شما داده می شود و شما می توانید به صورت حضوری جهت دریافت دستگاه و هم پس از پرداخت در صورت تعمیر به صورت غیر حضوری جهت دریافت دستگاه خود اقدام کنید.

خدمات نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی موبایل
تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی
تعمیر و تعویض مادربرد و مدار آن
تعمیر و تعویض دوربین پشت و جلو
تعمیر و تعویض بلندگو و مدار آن
رفع سایر مشکلات گوشی Lenovo
نمایندگی تبلت
تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی
تعمیر و تعویض مادربرد و مدار آن
تعمیر و تعویض دوربین پشت و جلو
تعمیر و تعویض بلندگو و مدار آن
رفع سایر مشکلات تبلت Lenovo
نمایندگی لپ تاپ
تعمیر و تعویض ال سی دی
تعمیر و تعویض مادربرد و مدار آن
تعمیر و تعویض فن و سرویس کامل
تعمیر و تعویض و ارتقا رم و هارد
رفع سایر مشکلات لپ تاب Lenovo
نمایندگی آل این وان
تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی
تعمیر و تعویض مادربرد و مدار آن
تعمیر و تعویض فن و سرویس کامل
تعمیر و تعویض و ارتقا رم و هارد
رفع سایرمشکلات Allinone Lenovo
نمایندگی مانیتور
تعمیر و تعویض ال سی دی
تعمیر و تعویض مادربرد
تعمیر و تعویض قاب یا بدنه
تعمیر و تعویض پایه
رفع سایر مشکلات مانیتور Lenovo

نمایندگی لنوو

نمایندگی مجاز لنوو تخصصی ترین مرکز تعمیرات محصولات Lenovo

تماس با 86090512-021

تاریخچه شرکت لنوو نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو ، یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت تولید کامپیوترهای قابل حمل می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۴ توسط چنگ چنگ یانگ در چین تأسیس شد. در ابتدا، Lenovo به عنوان یک تولید کننده کامپیوترهای شخصی شروع به فعالیت کرد.

نمایندگی لنوو Lenovo

محصولات شرکت لنوو

1. لپ تاپ‌ها: لپ تاپ‌های Lenovo شامل سری ThinkPad، Ideapad و Yoga است. این لپ تاپ‌ها برای استفاده در محیط‌های کاری، تحصیلی و تفریحی مناسب هستند و با انواع مشخصات فنی و طراحی‌های متفاوت عرضه می‌شوند.
2. تبلت‌ها: شرکت لنوو تبلت‌های Lenovo Tab را تولید و عرضه می‌کند. این تبلت‌ها از نظر عملکرد و طراحی بسیار متنوع هستند و برای استفاده در محیط‌های کاری و سرگرمی مناسب هستند.
3. گوشی‌های هوشمند: با خرید شرکت موتورولا موبایل، لنوو وارد صنعت تلفن همراه شده است. گوشی‌های هوشمند Lenovo Moto با امکانات و قابلیت‌های متنوع عرضه می‌شوند و برای استفاده روزمره کاربران مناسب هستند.
4. دستگاه‌های همراه: لنوو همچنین دستگاه‌های همراه مختلفی مانند ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم تولید و عرضه می‌کند.
5. سرورها و تجهیزات شبکه: Lenovo در حوزه تجهیزات شبکه و سرور نیز فعالیت می‌کند و محصولات متنوعی را در این زمینه تولید می‌کند.
6. آل این وان ها: لنوو در تولید آل این وان های با کیفیت و بسیار جذاب فعالیت می کند و فروش بسیاری در بازار جهانی دارد
تولیدات شرکت Lenovo به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و قابلیت‌های منحصر به فرد، در بازار جهانی مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از کشورها محبوبیت بالایی دارد.

تاریخچه لپ تاپ سری تینکپد لنوو

داستانی که وجود داره اینه که برند لنوو در بازار ایران خیلی قدمت نداره و ما لپ تاپ ها رو با برندهای دیگه می شناسیم ولی لنوو اومد تو بازار و اون برندی که با خودش آورد برند تینکپد بود که یکی از نقطه های عطف شرکت لنوو بود که توانست بازار و سهم بیشترش رو بگیره. پس در ادامه با نمایندگی لنوو همراه شوید تا داستان سری تولید تینکپد لنوو را کامل برای شما توضیح بدهیم که آیا سری تینکپد لنوو را بخریم یا نخریم ؟ کدوم مدل لپ تاپ لنوو خوبه و کدام خوب نیست؟ چه مزایایی دارد؟ و کدام مدل و با چه سخت افزاری برای چه کاربری مناسب است؟ پس با ادامه مطالب در نمایندگی لنوو همراه باشید. در سال 1984 یه هلدینگ بود به اسم لجند که در چین استارت کار رو زدند. هلدینگ هم که می دونید یه سری کارهای مختلف رو تحت یه اسم انجام می دهند که لنوو اولش اصلا لجند بوده است. سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ یه ری برند کردن و اینو کردن لنوو که اصلاً این لنوو یعنی چی؟ le آن از همون لجند آمده و novo یعنی به روز و نوین و جدید. خوب الان ما کامل با تاریخچه لنوو آشنا شدیم حالا میریم سراغ تینک پد لنوو که از کجا اومده. تینک پد سال ۱۹۹۲ اصلش برای شرکت IBM بوده. IBM رو که می‌شناسید که یه شرکت غول آمریکایی خفن که تو همین زمینه تولید کامپیوتر و لپ تاپ و این داستان‌ها بوده که تو دهه ۹۰ این سری تینکپد IBM یکی از پر فروش‌ترین ها بود یعنی واسه خودش راه رو باز کرده که لنوو اومده حق امتیاز تینک پد رو از ibm گرفته. این اتفاق سال ۲۰۰۵ افتاد لنوو رفت سراغ ibm و گفت این تینک پد رو بده به من و IBM هم فروش خوبش رو از تینک پد کرده بود و پولش رو گرفت و تینک پد رو در اختیار شرکت لنوو قرار داد به این صورت بود که لنوو تینکپد رو از شرکت IBM خریداری کرد در سال 2005. حالا چرا تو نمایندگی لنوو اومدیم از تاریخچه تینک پد لنوو داریم صحبت می‌کنیم زیرا می‌خواهیم بگیم که این لپ تاپ لنوو سری تینکپد چینی نیست و اصل و نصب دار هستش و یک لپ تاپ لنوو آمریکایی است. یک مثال که بخواهیم بزنیم جوی استیک قرمز رنگ است که از سری های اولیه تینک پد لنوو در ‌ لپ تاپ‌ها است و همچنان هم در لپ تاپ های به جای تاچ پد استفاده می‌شود و این اصالت خودش رو بعد از ۲۵ سال حفظ کردند دیگه تاریخ سری تینک پد لنوو بسه و بریم سراغ ویژگی‌های سری تینک پد لنوو. نکته اول اینه که سری تینک پد لنوو اومده برای کارهای سخت و سنگین از نظر محیطی چرا چون که میگن سری تینک پد لنوو خیلی خرکارن عنی متریالش و قطعاتش طوری ساخته شده که کار کنه شما می‌توانید تو مشاغل مختلف که محیطش خیلی محیط آرومی نیست از این لپ تاپ استفاده کنید مثلاً کارگاه‌های ساختمانی مثل مهندس‌ها با مشاغل سخت و غیره که هم برند محکم نیاز هست هم سی‌پی‌یو قوی لازم است پس اگر به دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستید که کاری باشه و دوام خیلی زیادی داشته باشند و وزن بسیار کمی داشته باشند سری تینک پد لنوو بهترین انتخاب برای شما می‌باشد در سری تینک پد لنوو از پلاستیک بسیار مقاوم استفاده شده که به ضربه بسیار مقاوم است پس الان یه جمع‌بندی می‌کنیم برای خرید لپ تاپ لنوو تینک پد که اولین موردم خیلی با دوام است هم از نظر ظاهری هم از نظر کیفیت ساخت ویژگی دوم سخت‌افزار خوب ویژگی سوم نازکی لپ تاپ است حداقل ولی این سری تینک پد کاری کرده که این دوام و سخت‌افزار قوی توی ابعاد و سایز و وزن واقعاً باورنکردنی پایین باشن سری ایکس تینک پد لنوو از فیبر کربن می‌باشد که وزن آن یک کیلوگرم است واقعا باور کردنی نیست که شرکت لنوو لپ‌تاپ‌های بسیار مقاوم با وزن یک کیلو به بازار عرضه کرده است شعار شرکت لنوو اینه که شرکت رو بزار پشت کمرت و هر جا خواستی برو نکته قابل توجه که وجود داره قیمت این لپ‌تاپ‌های تینک پد است اوایل که لنوو لپ تاپ‌های سری تینکپد رو عرضه می‌کرد همه در بازار ایران بر این باور بودند که لنوو تینک پد هم هست و باید ارزون‌تر از همپایر خودش از بابت متعلقات باشه الان یه خورده جا باز کرده قیمتش یه مقداری از همرده‌های خودش یه مقدار از نظر سخت‌افزار بالاتر هست که به نظر نمایندگی رسمی لنوو سری تینک بند از بابت مقاومت و وزن کم و سخت‌افزار بالا می‌تواند این تفاوت قیمت را پوشش بدهد یک جمع‌بندی بکنیم اگر که کار سنگین با لپ‌تاپ دارین کار سنگینی که میگم منظورم هم کار سخت‌افزاری سنگین هم رفت و آمدهای زیاده شما یه لپ تاپ داشته باش وزنش کم باشه مناسب رفت و آمد هم باشه ولی مقاومت نداشته باشه توی این رفت و آمدها آسیب می‌بیند پس اگر دنبال مقاومت بالا هستی و از اون طرف هم وزن برات مهمه هم قیمت مقرون به صرفه براتون مهمه که توجیه خرید داشته باشه سری تینک پد لنوو می‌تواند خوب باشد حالا هر سوالی در رابطه با لنوو داشتید حتماً با کارشناسان نمایندگی لنوو تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: وبلاگ نمایندگی لنوو

مراحل تعمیرات در نمایندگی لنوو

مراحل تعمیرات در نمایندگی لنوو : در صورتی که دستگاه لنوو شما دچار مشکل شد بهترین کار استفاده از خدمات تعمیر در نمایندگی لنوو است. استفاده از این خدمات باعث می شود شما بهترین کیفیت را با ارزان ترین هزینه و به بهترین شکل و با قطعات اورجینال دریافت کنید.
در نمایندگی خدمات لنوو از جدیدترین تجهیزات به روز و جدیدترین متدهای تعمیرات بهره گرفته می شود که باعث بالارفتن کیفیت تعمیرات در نمایندگی لنوو می شود.
یکی دیگر از علت هایی که استفاده از خدمات در نمایندگی Lenovo را پیشنهاد می کنیم گارانتی و مهلت تست ثبت شده به مشتری می باشد تا کاربر با اطمینان خاطر از خدمات در نمایندگی لنوو استفاده کند.
غیر از ابزار و تجهیزات تکنسین مجرب یکی از مهمترین موارد برای عیب یابی صحیح و رفع ایراد دستگاه ها است. نمایندگی لنوو با استفاده از با تجربه ترین تکنسین ها در زمینه رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه مینماید.
پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان در زمینه سوالات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری تا حدودی میتواند برخی از مشکلات شما را بدون حضور در مرکز و به صورت کاملا رایگان حل کند.

تولید اولین لپ تاپ در شرکت لنوو

تولید اولین لپ تاپ لنوو : در سال ۱۹۸۸ اولین لپ تاپ خود را با نام “لنوو ۳۰۰۰” به بازار عرضه کرد. در دهه ۱۹۹۰ Lenovo به سرعت در بازار کامپیوترهای قابل حمل رشد کرد و محصولاتش را به بازار جهانی صادر کرد. در سال ۱۹۹۵، لنوو مدل ThinkPad (تینکپد) را با همکاری شرکت IBM معرفی کرد. این محصول، به عنوان یکی از لپ تاپ‌های پرفروش و محبوب در جهان شناخته شد و به شرکت Lenovo کمک کرد تا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لب تاب در جهان تبدیل شود. در سال ۲۰۰۵، لنوو با استراتژی “مفتخر به طراحی” وارد بازار لپ تاپ‌های جدیدی شد که دارای طراحی زیبا و نازک بودند. این استراتژی به شرکت کمک کرد تا با رقابت با برندهای معروف دیگر مانند دل و HP، در بازار رقابت کند.

تولید اولین گوشی موبایل لنوو

تولید اولین گوشی موبایل لنوو : در سال ۲۰۱۴، شرکت Lenovo گوشی های موبایل را با نام “موتورولا موبایل” خریداری کرد و وارد صنعت تلفن همراه (گوشی موبایل) شد. این تلاش به شرکت Lenovo کمک کرد تا در بازار موبایل نیز حضور قابل توجهی داشته باشد. از سال 2014 به بعد، شرکت لنوو نیز فعالیت خود را در زمینه تولید گوشی های هوشمند و دستگاه های الکترونیکی ادامه داده است. در این دوره، لنوو تلفن های هوشمند سری محبوب Moto را تولید و معرفی کرده است. با این توسعه ها و معرفی محصولات جدید، لنوو (Lenovo) نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر گوشی های هوشمند در جهان شناخته می شود و به دلیل قیمت مناسب، کیفیت ساخت و عملکرد خوب، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرد.

جهت مشاوره در مورد لپ تاپ لنوو و آل این وان لنوو با شماره های زیر تماس بگیرید

021-86090512

09332337221

ارائه خدمات نمایندگی لنوو رایانه پرداز نوین

تعمیرات سخت افزاری لنوو: اگر گوشی موبایل لنوو ، تبلت لنوو ، لپ تاپ لنوو ، آل این وان ، مانیتور لنوو ، کیس کامپیوتر لنوو ، سرور لنوو شما مشکلاتی مانند تاچ و ال سی دی تصویر ندارد ، تاچ و ال سی دی شکسته ، صفحه سیاه است ، صفحه نمایش (ال سی دی) شکسته ، صفحه نمایش (ال سی دی) ضربه خورده ، کیبورد آسیب دیده ، کیبورد آب خورده ، باتری خراب ، قاب شکسته ، صدا دادن هارد ، تصویر بهم ریخته ، فن لپ تاپ لنوو صدا می دهد ، فن لپتاپ خر خر می کند ، لپ تاپ ارور صفحه آبی می دهد ، لپ تاپ حین کار خاموش می شود ، لپ تاپ لنوو بی نهایت داغ می شود و یا هرگونه مشکل سخت افزاری دیگر دارد، ما می‌توانیم آن را تعمیر کنیم.
تعمیرات نرم افزاری لنوو: اگر گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، آل این وان ، مانیتور ، کامپیوتر ، سرور شما با مشکلات نرم افزاری مانند ویروس، کرش سیستم، نصب نشدن برنامه‌ها  ، نصب ویندوز ، ارور صفحه آبی و غیره مواجه است، ما می‌توانیم آن را برطرف کنیم.
تعویض قطعات لنوو: در صورت لزوم، ما قادر به تعویض قطعات معیوب مانند هارد ، رم، پردازنده و تاچ (گلس) ، ال سی دی در گوشی موبایل لنوو ، تبلت لنوو ، لپ تاپ لنوو ، آل این وان لنوو ، مانیتور لنوو ، کیس کامپیوتر لنوو ، سرور لنوو هستیم.
پشتیبانی فنی نمایندگی لنوو: اگر سوالی در مورد گوشی موبایل Lenovo ، تبلت Lenovo ، لپ تاپ Lenovo ، آل این وان Lenovo ، مانیتور Lenovo ، کیس کامپیوتر Lenovo ، سرور Lenovo خود دارید، تیم پشتیبانی ما در دسترس است تا به شما کمک کند.

نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین

نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین تلاش می کند در راستای رضایت مشتریان گرامی از قطعات اورجینال و با کیفیت بالا و تعمیرکاران حرفه ای دوره دیده استفاده کند تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر تعمیرات لپ تاپ لنوو ، آل این وان لنوو ، مانیتور لنوو ، گوشی موبایل لنوو و تبلت لنوو خود را به نمایندگی Lenovo مرکز رایانه پرداز نوین بسپارند.
مشتریان عزیز می توانند تخصصی ترین خدمات خود اعم از ارتقاء لپ تاپ و یا آل این وان ، تعمیر قاب شکسته لپ تاپ یا قابسازی ،  تعویض ال سی دی لپ تاپ ، تعویض تاچ و ال سی دی لپ تاپ  و آل این وان و گوشی موبایل و تبلت و تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ و سایر خدمات و تعمیرات خود را به نمایندگی لنوو با گارانتی و فاکتور رسمی از ما بخواهند.
نمایندگی لنوو Lenovo

نمایندگی لپ تاپ و آل این وان لنوو

نمایندگی لپ تاپ و آل این وان لنوو : زمانی که لپ تاپ لنوو یا آل این وان لنوو شما حین کار خاموش می شود و یا ویندوز لب تاب یا آل این وان لنوو شما بالا نمی آید و یا حتی قاب لپتاب شما شکسته یا این که می خواهید هارد و رم لپتاپ و آل این وان خود را ارتقاء دهید و یا این که ال سی دی لبتاب یا تاچ و ال سی دی آل این وان شما شکسته و یا تاچ آن خود به خود کلیک می کند و مواردی از این مشکلات ، شما می توانید به نمایندگی Lenovo در تهران مراجعه کنید.
در نمایندگی لنوو تعمیرات تخصصی محصولات لنوو توسط تعمیرکاران حرفه ای و تجهیزات به روز و بهترین ابزارآلات و استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی استفاده می شود. همچنین ارائه خدمات توسط نمایندگی لنوو هم به صورت حضوری و هم به صورت سرویس در محل ارائه می شود. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی لنوو تماس بگیرید.
آل این وان لنوو یکی از محصولات پر فروش شرکت لنوو است که همه قطعات کامپیوتر را در یک مجموعه که اصطلاحا به آن کامپیوتر همه کاره یا All in One می گویند است. در واقع آل این وان مجموعه ای از کامپیوتر و مانیتور در شکل ظاهری مانیتور است که قیمت آن به نوع پردازنده ، ابعاد نمایشگر ، داشتن گرافیک و حجم هارد و رم بستگی دارد. شرکت لنوو مدل های مختلفی از Allinone را با کانفیگ های مختلف و سایز های مختلف تولید کرده است تا نیاز کاربران مختلف را برآورده کند. کامپیوترهای همه کاره لنوو در سری های مختلفی تولید شدند که شامل سری Ideacentre و Thinkcentre و YOGA می باشد. آل این وان لنوو هم مانند لپ تاپ های این شرکت فقط حجم رم و هارد آن قابل ارتقا می باشد. پس در هنگام خرید آل این وان های لنوو به سی پی یو و ابعاد صفحه نمایش و گرافیگ آل این وان توجه کنید. سری IdeaCentre کامپیوتر های همه کاره آل این وان Lenovo معمولا دارای مدل های اقتصادی هستند که برای کارهای اداری و روزمره مناسب هستند. و آل این وان های سری ThinkCentre و YOGA داری سخت افزار بالا و کارت گرافیک مجزا جهت کارهای سنگین و تولید محتوا هستند.
آل این وان های لنوو از صفحه نمایش های در سایز های مختلف با رزولوشن های مختلف از جمله فول اچ دی FHD ، 4K ، 5K استفاده می کند. هارد 3.5 اینچی که معروف به هارد کامپیوتر هستند در حجم های مختلف استفاده می کند و رم Ram لپ تاپی با حجم های مختلف در آل این وان های لنوو استفاده می شود که کاربران در موقع خرید باید به سخت افزار آل این وان Lenovo توجه کنند. در صورت مشاوره در مورد خرید آل این وان و یا تعمیر آل این وان می توانند با شماره های نمایندگی های لنوو تماس بگیرند
1. یکی از مشکلات شایع در آل این وان های لنوو کلیک خود به خودی گزینه های روی صفحه یا اصطلاحا خود تاچی است که معمولا به مرور استفاده این ایراد به وجود می آید. برای حل این مشکل عموما باید صفحه نمایش را کامل تعویض کرد ولی چون هزینه بالایی دارد پیشنهاد می شود که تاچ کامپیوتر همه کاره به صورت نرم افزاری و یا سخت افزاری از مدار خارج شود.
2. یکی دیگر از مشکلات آزار دهنده در آل این وان های Lenovo کندی سیستم می باشد که این ایراد می تواند از خرابی هارد یا رم و یا انجام نشدن سرویس های دوره ای آل این وان لنوو باشد. برای حل این مشکل بهتر است با نمایندگی های رسمی لنوو در تهران و یا سراسر ایران تماس گرفته تا حضوری در محل مراجعه کرده و مشکل آل این وان Lenovo را بررسی کرده و ایراد را رفع کنند.
3. مشکل دیگر در آل این وان های لنوو ری استارت شدن و یا بلوپیج دادن کامپیوتر همه کاره می باشد. گاهی اوقات این حالت مربوط به مشکلات نرم افزاری است و با نصب مجدد ویندوز برطرف می شود ولی گاهی ممکن است ایراد مربوط به خرابی هارد و Ram و یا چیپ آل این وان که روی مادربرد است باشد. که در صورت مشاهده این حالت باید به نمایندگی های لنوو مراجعه کنید.

نمایندگی لنوو و مشاوره خرید لپ تاپ لنوو

نمایندگی لنوو و مشاوره خرید لپ تاپ لنوو : بهترین لپ تاپ لنوو بسته به نیاز شما ممکن است متفاوت باشد، اما در کل می‌توان گفت که محصولات ThinkPad سری X1 Carbon و T14s به عنوان لپ تاپ‌های بسیار قدرتمند و با کیفیت بالا شناخته شده‌اند. همچنین، سری Yoga C940 و C740 نیز به عنوان لپ تاپ‌های 2-1 با طراحی زیبا و عملکرد بالا شناخته شده‌اند. در نهایت، انتخاب به دلخواه شما بستگی دارد و باید با توجه به نیازهای خود، مشخص کنید کدام مدل بهترین گزینه برای شماست. همچنین شما می توانید قبل از خرید لپ تاپ لنوو خود با نمایندگی لنوو تماس گرفته و سوالات خود را در مورد کیفیت سری های مختلف لپ تاپ لنوو شامل آیدیاپد ، تینکپد ، یوگا با مشاوران ما درمیان بگذارید.
نمایندگی لنوو Lenovo

شرکت لنوو از چه سالی معروف شد

شرکت لنوو در سال 2005، بعد از خرید بخش لپ تاپ IBM، به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ در جهان تبدیل شد. این خرید باعث شد که شرکت لنوو به دنبال توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در بازار جهانی باشد و امروزه لپ تاپ‌های لنوو در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یکی از برترین و پرطرفدارترین برندها شناخته می‌شوند که شامل سری های مختلف Ideapad  ، ThinkBook ، ThinkPad ، Yoga ، Log  میباشد که شما مشتریان عزیز جهت خرید و یا خدمات پس از فروش و یا خدمات بعد از گارانتی کلیه محصولات لنوو از جمله لپ تاپ ، کامپیوتر همه کاره یا آل این وان ، گوشی موبایل ، تبلت ، مانیتور و غیره می توانید از شرق تهران تا غرب تهران و یا از شمال تهران تا جنوب تهران با نمایندگی لنوو تماس گرفته و از کارشناسان نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین مشاوره رایگان دریافت کنید.

نمایندگی لنوو و مشخصات بهترین لپ تاپ لنوو

 بهترین لپ تاپ لنوو باید دارای امکانات زیر باشد:
1. پردازنده قدرتمند: مثلاً پردازنده‌های Intel Core i7 و i9 یا AMD Ryzen 7 و 9
2. حافظه رم بالا: حداقل 8 گیگابایت و بیشتر از آن بهتر است
3. حافظه داخلی SSD: حداقل 256 گیگابایت و بیشتر از آن بهتر است
4. کارت گرافیک قوی: برای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین، کارت گرافیک قوی نیاز است
5. صفحه نمایش با کیفیت: صفحه نمایش با کیفیت Full HD یا بالاتر و با رزولوشن بالا
6. طراحی قوی و مقاوم: لپ تاپ لنوو باید قابل حمل باشد و در عین حال مقاومت کافی را داشته باشد
7. باتری با ظرفیت بالا: باتری با ظرفیت بالا به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به شارژ مجدد، برای مدت طولانی از لپ تاپ لنوو خود استفاده کنید
8. سیستم صوتی با کیفیت: لپ تاپ لنوو باید دارای سیستم صوتی با کیفیت و صدای بلند باشد
9. پورت‌های متنوع: لپ تاپ های لنوو باید دارای پورت‌های USB، HDMI، Ethernet و سایر پورت‌های مورد نیاز باشد.
با توجه به نیازهای خود، ممکن است برخی از این امکانات برای شما مهم نباشند و برخی دیگر برای شما اساسی باشند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید لپ تاپ، نیازهای خود را مشخص کنید و از نمایندگی لنوو جهت مشاوره استفاده کنید. همچنین شما می توانید جهت خرید لپ تاپ دست دوم لنوو با گارانتی 6 ماه تا 1 ساله با نمایندگی لنوو تماس بگیرید.
نمایندگی لنوو Lenovo

جهت مشاوره با نمایندگی لنوو تماس بگیرید

 

021-86090512

خدماتی که نمایندگی لنوو ارائه می دهد

نمایندگی لنوو به عنوان یک شرکت معروف و محبوب در زمینه تولید لپ تاپ و کامپیوترهای همه کاره یا آل این وان ، برای اطمینان خاطر مشتریان خود خدمات های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری را ارائه می دهد. برخی از خدمات نمایندگی لنوو عبارتند از:
1. فروش محصولات لنوو: نمایندگی لنوو محصولات این شرکت را به مشتریان خود عرضه می‌کند، از جمله لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره ، تبلت و قطعات دیگر.
2. خدمات پس از فروش: نمایندگی لنوو خدمات پس از فروشی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، از جمله تعمیرات و تعویض قطعات تحت گارانتی.
3. مشاوره فنی: نمایندگی لنوو به مشتریان خود مشاوره فنی در زمینه نصب و راه اندازی قطعات و دستگاه‌های این شرکت ارائه می‌دهد.
4. آموزش: نمایندگی لنوو برای مشتریان خود آموزش‌های لازم در زمینه استفاده از محصولات این شرکت را فراهم می‌کند.
5. فروش قطعات جانبی: نمایندگی لنوو قطعات جانبی مورد نیاز مشتریان خود را نیز به فروش می‌رساند، از جمله باتری، شارژر، کیف و…
نمایندگی لنوو Lenovo
نمایندگی لنوو در تهران در تلاش است تا با ارائه تخصصی ترین خدمات به دارندگان محصولات لنوو بتواند در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در هر یک از دستگاه های مورد استفاده آن ها به نمایندگی لنوو مراجعه نمایند و تخصصی ترین و پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات مربوط به لپ تاپ لنوو ، کامپیوتر همه کاره یا آل این وان لنوو ، گوشی موبایل لنوو ، تبلت لنوو ، مانیتور لنوو و سایر محصولات لنوو خود را دریافت نمایند.
تکنسین های نمایندگی لنوو با بررسی تخصصی محصولات لنوو و گردآوری اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به کلیه محصولات لنوو قادر هستند دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات و خرابی های پیش آمده برای محصولات لنوو را مرتفع کنند.
خدمات نمایندگی لنوو شامل خدمات پس از مدت گارانتی می باشد و از مهمترین خدماتی که در نمایندگی لنوو انجام می شود تعمیر قاب و قابسازی لپ تاپ لنوو با 6 ماه گارانتی ، تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ و کامپیوترهای همه کاره ، تعویض و تعمیر ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ  و آل این وان ، ارتقاء هارد و رم و در برخی موارد سی پی یو لپ تاپ و آل این وان لنوو ، بررسی و عیب یابی لپ تاپ و کامپیوتر همه کاره که خاموش و یا آبخورده و حتی سرویس کامل لپ تاپ و کامپیوتر همه کاره لنوو ، تمامی این خدمات در نمایندگی لنوو در حضور مشتری انجام می شود. کلیه خدمات محصولات لنوو با ضمانت نامه کتبی و مهلت تست رایانه پرداز نوین ارائه می شود.
 نمایندگی لنوو مرکزی معتبر با کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده با مدارک معتبر تعمیرات هستند تا بتوانند به مشتریان عزیز در هر کجای ایران باشند چه به صورت سرویس در محل و یا حضور مشتری در دفتر نمایندگی لنوو و یا حتی با ارسال دستگاه خود از جنوب تا شمال از غرب تا شرق بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را از نمایندگی لنوو با ضمانت نامه کتبی نمایندگی لنوو دریافت کنند. در نمایندگی لنوو برای رفاه حال همه کاربران لپ تاپ ، کامپیوتر همه کاره یا آل این وان ، گوشی موبایل ، تبلت ، و غیره کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به صورت اقساطی انجام می شود.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی لنوو در نمایندگی لنوو

کارشناسان نمایندگی لنوو با سالها تجربه در مورد کلیه محصولات لنوو و بررسی ساختار عملکرد آن ها می توانند تخصصی ترین مشاوره را به کاربران و مشتریان عزیز لنوو بدهند. مشتریان گرامی لنوو جهت دریافت راهنمایی در مورد محصولات لنوو می توانند هم با شماره های نمایندگی لنوو تماس بگیرند و با کارشناسان ما صحبت کرده و مشاوره دریافت کنند و هم می توانند به صورت حضوری به مرکز تعمیرات لنوو مراجعه کنند و یا جهت اطلاع از پرسش و پاسخ های دیگر کاربران و نیز سوالات متداول تعمیرات تخصصی لنوو می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی لنوو

خاطرات لپ تاپ لنوو Y510 در نمایندگی لنوو

خاطرات لپ تاپ لنوو Y510 در نمایندگی لنوو که …….
مشتری لپ تاپ لنوو Y510 خود را با ایراد لپ تاپ روشن می شود اما تصویر ندارد به نمایندگی لنوو شعبه غرب تهران مراجعه کرد. تکنسین خبره در نمایندگی لنوو با دقت و حوصله با بررسی جریان کشی لپ تاپ متوجه مشکل در مدار RTC لپ تاپ شد. با مشتری تماس گرفته و ایراد لپ تاپ و هزینه حدودی لپ تاپ را به ایشان اعلام کردم. با این که قبلا به مرکز دیگری مراجعه کرده بود و قیمت نجومی اعلام کرده بودند ولی باز درخواست تخفیف کردند. خلاصه با کلی صحبت بلاخره قرار شد که لپ تاپ لنوو ایشان در این نمایندگی لنوو تعمیر شود. دستگاه رو باز کردم روی قسمت مدار RTC لپ تاپ لنوو Y510 کار کردم و دستگاه بالا آمد و بدون مشکل کارکرد. دستگاه را برای 1 روز کامل در تست گذاشتم و مشکلی نداشت. مشتری خیلی خوشحال و راضی از این که با هزینه کم و خیلی سریع تر از جای قبلی دستگاهش تعمیر شده لپ تاپ لنوو را از من تحویل گرفت و از نمایندگی لنوو خارج شد. بعد از 2 ، 3 ماه با من تماس گرفت و گفت که لپ تاپش مجدد همون مشکل رو پیدا کرده. من حضوری رفتم درب منزل ایشان و لپ تاپ رو تحویل گرفتم و بدون هزینه کل آی سی های مدار رو کامل عوض کردم و مشتری اومد لپ تاپ رو تحویل بگیره و  وقتی متوجه شد که لپ تاپ بدون هزینه تعمیر شده خوشحال و راضی از نمایندگی لنوو شعبه غرب تهران خارج شد. تقریبا 1 سال بعد باهام تماس گرفت (تو دلم گفتم یا خدا) ولی این دفعه خداروشکر مشکل چیز دیگری بود. مشتری از  کند بودن لپ تاپ لنوو Y510 خود شدیدا شکایت داشت. لپ تاپ رو بررسی کردم اولین نشونه درگیر بودن همیشگی هارد بود بدون این که حتی کاری باهاش انجام بشه. کند بودن لپ تاپ لنوو Y510 از خرابی هارد بود و نیاز به سرویس کامل داشت. در عین حال رم لپ تاپ خیلی پایین بود. به ایشان پیشنهاد دادم برای رفع کندی لپ تاپ لنوو خود و افزایش سرعت هارد اس اس دی SSD بذاره و رم  RAM لپ تاپ رو ارتقا بده و سرویس سخت افزاری انجام بده و مشتری پذیرفت و و تمام این کارها در یک روز در نمایندگی لنوو انجام شد و لپ تاپ لنوو Y510 سرعت خوبی پیدا کرد. بعد از چند ماه مشتری تماس گرفت و گفت اسپیکرهای لپ تاپ یکیش خرخر می کنه و یکیش اصلا کار نمی کنه که اسپیکر لپ تاپ یک قطعه مصرفی است و به مرور زمان پوسیده و پاره می شود و باید تعویض شود و مشتری در نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین نشست و در کمتر از 2 ساعت اسپیکرها تعویض و تحویل ایشان شد. الان که این مطلب رو می نویسم چندماهی گذشته و مشتری راضیه و داره از لپ تاپ لنوو Y510 خود لذت می بره.
در دنیای فناوری امروزی، دستگاه‌های لپ تاپ ، تبلت ، کامپیوتر همه کاره (آل این وان) و سایر محصولات از برند لنوو جایگاه ویژه‌ای دارند. اما همواره احتمال وقوع خرابی یا نیاز به تعمیرات وجود دارد. در این حالت، مراجعه به نمایندگی لنوو می‌تواند به عنوان یک مقصد کامل برای ارائه خدمات لازم در زمینه نمایندگی و تعمیرات دستگاه‌های لنوو برای شما مناسب باشد.
نمایندگی لنوو به عنوان یک مرجع اصلی برای خرید، تعمیر و پشتیبانی از دستگاه‌های لپ تاپ ، تبلت  ، کامپیوتر همه کاره (آل این وان) و سایر محصولات لنوو شناخته می‌شود. با داشتن یک شعبه نمایندگی لنوو در نزدیکی شما، امکان دسترسی به خدمات متمایز و کیفیتی عالی و تعمیرات در حضور شما به راحتی فراهم می‌شود. این شعبه نمایندگی لنوو به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه‌های لنوو شناخته می‌شود.
نمایندگی لنوو با تیمی متخصص و ماهر همراه است که از دانش و تجربه فنی برتر در زمینه تکنولوژی‌های لنوو استفاده کند. این تیم با استفاده از قطعات اصلی، تعمیرات لپ تاپ ، تبلت لنوو ، کامپیوتر همه کاره (آل این وان) را با دقت و حرفه‌ای انجام می‌دهند. این نمایندگی با تسلط کامل بر تکنولوژی‌های لنوو، بهترین خدمات تعمیراتی را برای دستگاه‌های شما فراهم می‌کند.
با ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش، پشتیبانی و تعمیرات، نمایندگی لنوو در تهران به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد. تیم های فنی مجرب و متخصص این نمایندگی با دانش فنی و تجربه کافی، در ارائه خدمات با کیفیت و رفع مشکلات دستگاه‌های مشتریان، موثر عمل می‌کنند.
نمایندگی لنوو در تهران علاوه بر ارائه محصولات جدید لپتاپ ، تبلت لنوو ، کامپیوتر همه کاره (آل این وان) خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه‌های قدیمی و خراب شده را در مناطق مختلف از جمله تجریش، شهرک غرب، سعادت آباد، جردن، ونک، پونک، نیاوران، الهیه، ستارخان، دولت آباد، خیابان انقلاب، فردوسی، جمهوری، شریعتی، میرداماد، سهروردی، شهرری، قیطریه، نازی آباد، طرشت و سایر مناطق تهران ارائه می‌دهد. این خدمات به صورت مستقیم و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین‌آلات مناسب ارائه می‌شود.
به عنوان نمایندگی رسمی لنوو در تهران، این مراکز تخصصی با قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش حرفه ای، می توانند گزینه مناسبی برای خرید، تعمیر و نگهداری دستگاه های الکترونیکی باشند. خرید و تعمیر دستگاه های الکترونیکی در این مراکز ، به شما اطمینان می دهد که از خدمات با کیفیت و قطعات اصلی استفاده می کند و بهترین نتیجه را برای دستگاه های خود خواهید داشت.
نمایندگان رسمی لنوو به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به افزایش محصولات خود در سراسر ایران، فعالیت خود را به شهرهای مختلف از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز و سایر شهرها گسترش داده‌اند. از این رو، شما می‌توانید به راحتی با ارسال دستگاه خود از طریق چاپار ، تیپاکس ، پست برای نمایندگی لنوو با خیال راحت از خدمات و گارانتی نمایندگی لنوو مرکز رایانه پرداز نوین استفاده کنید. این نمایندگان تلاش می‌کنند تا خدمات استثنایی و تجربه یکپارچه را برای مشتریان فراهم کنند، به منظور اطمینان از ارائه محصولات فناوری با کیفیت بالا.
نمایندگی لپ تاپ لنوو، به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد برای خرید و تعمیر انواع لپ تاپ‌های این برند، شناخته می‌شود. لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی، با استانداردهای بالا و طراحی‌های جذاب شناخته می‌شود. این نمایندگی تضمین می‌کند که مشتریان به خدمات پس از فروش و پشتیبانی حرفه‌ای دسترسی داشته باشند، تا از بهترین تجربه ممکن در استفاده از محصولات لنوو بهره‌مند شوند.
تعمیر لپ تاپ لنوو به عنوان یک خدمات اساسی و ضروری در دنیای فناوری اطلاعات بسیار مورد توجه است. لپ تاپ‌های لنوو به دلیل کیفیت ساخت برتر و عملکرد قوی خود جزو محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران حرفه‌ای و شخصی محسوب می‌شوند. اما همانطور که می‌دانید، هر وسیله‌ی الکترونیکی نیازمند تعمیر و مراقبت است.
تعمیر لپ تاپ لنوو شامل تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تعمیرات صفحه نمایش و کیبورد، و استفاده از قطعات اصلی، به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. با انتخاب خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو، شما می‌توانید از عملکرد بهتر و طولانی‌مدت لپ تاپ خود لذت ببرید. تعمیرکاران ما در نمایندگی لنوو با تخصص و تجربه در این زمینه، شما را از تمام جزئیات تعمیر مطلع می‌کنند تا شما بتوانید تصمیم مناسبی برای لپ تاپ خود بگیرید.
بنابراین، اگر به دنبال تعمیر لپ تاپ لنوو با کیفیت و مناسب هستید، با نمایندگی لنوو تماس بگیرید و عملکرد بهتری از دستگاه خود را تجربه کنید. از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ما بهره مند شوید.
در نمایندگی لپ تاپ لنوو، انواع محصولات این شرکت با تنوع و گستره‌ای وسیع در دسترس قرار دارند. از لپ تاپ‌های کوچک و سبک برای استفاده روزمره تا لپ تاپ‌های قدرتمند و حرفه‌ای برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های رایانه‌ای، مدل‌های مختلف لنوو در نمایندگی لنوو با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر می شوند. همچنین، مشتریان می‌توانند از مشاوره فنی تخصصی و حرفه‌ای در زمینه انتخاب لپ تاپ مناسب برای نیازهای خود بهره‌مند شوند.
علاوه بر فروش محصولات لنوو به صورت دست دوم و با گارانتی 6 ماهه ، نمایندگی لپ تاپ لنوو خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز ارائه می‌دهد. اگر نیاز به تعمیر یا رفع مشکلات فنی دستگاه دارید، می‌توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و از تجربه و تخصص تعمیرکاران ماهر آنجا بهره‌مند شوید. آنها با استفاده از تجهیزات و قطعات اصلی، به شما کمک می‌کنند تا عملکرد و عمر مفید دستگاه خود را بهبود بخشید.
به طور کلی، نمایندگی لپ تاپ لنوو به عنوان یک منبع قابل اعتماد و مناسب برای خرید و تعمیر لپ تاپ‌های این برند شناخته می‌شود. با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، این نمایندگی می‌تواند نیازهای شما در زمینه تکنولوژی و رایانه‌های قابل حمل را به خوبی برآورده کند.
لنوو به‌ عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری، حضور قوی خود را در شهرهای مختلف ایران برجسته کرده است و تقاضای روزافزون برای محصولات خود از جمله لپ‌تاپ ، تبلت ، کامپیوترهای همه کاره (آل این وان) و دستگاه‌های الکترونیکی را پاسخگو می‌شود. در حالی که تهران به عنوان پایتخت، با نمایندگی‌های فعال لنوو، خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد، شهرهای دیگری نیز وجود دارند که نمایندگان لنوو در آن‌ها فروشگاه‌های خود راه‌اندازی کرده و این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا به محصولات باکیفیت و خدمات استثنایی این شرکت دسترسی داشته باشند. این تلاش‌ها، باعث شده است که لنوو به عنوان یک برند معتبر و مورد اعتماد در بازار ایران شناخته شود و توانایی رقابت با سایر شرکت‌های هم‌رده را به خوبی اثبات کند.
نمایندگی لنوو شهرک غرب / سعادت آباد / میدان صنعت / ایوانک / زعفرانیه / اقدسیه / الهیه / فرشته / پارک وی / تجریش / کوهسار / صادقیه / شهرآرا / ونک / پاسداران / جردن / تهرانپارس / هروی / شهران / شهرزیبا / اکباتان / بلوار فردوس / جنت آباد / گاندی / یوسف آباد / آرژانتین / سهروردی / هفت تیر / انقلاب / کرج / فردیس / مجیدیه / آزادی / جیحون / نواب / حر / پاستور / پیروزی / نیروی هوایی / نبرد / افسریه / ری / یافت آباد / شادآباد / رسالت / چیتگر / پونک / گیشا / قیطریه / حکیمیه / شریعتی / امیرآباد / ستارخان / مرزداران / نیایش / نمایندگی لنوو تهران / ملاصدرا / ولیعصر / ستاری/ میرداماد / ازگل / نمایندگی لنوو شرق تهران / نمایندگی لنوو غرب تهران / نمایندگی لنوو جنوب تهران / نمایندگی لنوو شمال تهران / شهرک ژاندارمری / فرحزادی / باغ فیض

درباره ما

رایانه پرداز نوین با 17 سال تجربه در زمینه تعمیرات محصولات لنوو اعم از گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، آل این وان ، مانیتور تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مانند تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در صورت شکستگی ، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل و تبلت لنوو ، رفع مشکلات آل این وان لنوو و رفع سایر مشکلات در حضور مشتری انجام می شود.
شعبه مرکزی: میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی نبش سیمای ایران مرکز خرید پلاتین طبقه 4 واحد 425
شعبه پرینتر: گیشا اتوبان جلال آل احمد روبروی پاتریس لومومبا جنب داروخانه جلال آل احمد پلاک 97 طبقه 3 واحد 7
09332337221          021-86112197          021-86090512
تمامی حقوق این سایت متعلق به رایانه پرداز نوین است در صورت کپی برداری پیگرد قانونی دارد
Call Now Button