نمایندگی اپل

نمایندگی اپل

موبایل       تبلت       لپ تاپ       آل این وان        مانیتور       کامپیوتر        پرینتر        فتوکپی        نقشه سایت        صفحه اصلی

نمایندگی اپل - آیفون، آیپد، مک بوک، آی مک، اپل واچ

گواهینامه مهارت تعمیرات

مک بوک اپل

نمایندگی اپل - لپ تاپ مک بوک

آی مک اپل

نمایندگی اپل - آل این وان آی مک

مانیتور اپل

نمایندگی اپل - مانیتور اپل

آیفون اپل

نمایندگی اپل - گوشی موبایل آیفون

آیپد اپل

نمایندگی اپل - تبلت آیپد

اپل واچ

نمایندگی اپل - اپل واچ
نمایندگی اپل - لپ تاپ مک بوک اپل
نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ و …)
نمایندگی اپل ، به عنوان مرکز تخصصی فروش و تعمیرات تمامی محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد، آی‌مک، مک بوک اپل واچ و … شناخته می‌شود. نمایندگی اپل با ارائه خدمات تعمیرات با پیشرفته ترین تجهیزات و تکنسین های خبره و گارانتی و فروش با گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر، به مشتریان خود خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر شما به دنبال خرید یکی از دستگاه‌های اپل مانند آیفون، اپل واچ، آیپد ، مک بوک ، آی مک و …- هستید یا نیاز به تعمیر و رفع اشکال دستگاه‌های خود دارید، می‌توانید به نمایندگی اپل در غرب تهران مراجعه کرده و از بهترین خدمات تعمیر  و فروش با گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر بهره‌مند شوید. در صورت بروز هر گونه سوال درباره خدمات و تعمیرات و گارانتی ارائه شده، می‌توانید با کارشناسان نمایندگی اپل تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. لازم به ذکر است که این مرکز خدمات تخصصی اپل دارای مجوز رسمی تعمیرات است.
نمایندگی اپل تعمیرات مربوط به محصولات برند اپل از جمله آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ و غیره را به متقاضیان ارائه می‌دهد. در نمایندگی اپل کلیه خدمات و تعمیرات با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی اپل رایانه پرداز نوین ، تعمیر ات کلیه محصولات شرکت اپل از جمله مک بوک، آی مک، آیفون، آیپد ، اپل واچ و … را طبق استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد. با تماس با نمایندگی اپل، می‌توانید از تخصص و تجربه کارشناسان نمایندگی اپل برای مشورت در زمینه تعمیر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ و غیره خود بهره ببرید. تضمین ما این است که پس از تعمیر آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک و اپل واچ خود توسط نمایندگی اپل مرکز رایانه پرداز نوین ، دستگاه اپل شما مثل روز اول بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.
نمایندگی اپل به عنوان مرکز تخصصی ارائه خدمات تعمیر و فروش محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد، آی‌مک، مک بوک ، اپل واچ و سایر محصولات این برند برای مشتریان خود فعالیت می‌کند. تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات اپل در این نمایندگی با گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر ارائه می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال خرید یا تعمیر دستگاه‌های اپل مانند آیفون، اپل واچ، آیپد ، مک بوک ، آی مک و غیره هستید، می‌توانید به نمایندگی اپل در غرب تهران مراجعه کرده و از خدمات تخصصی و گارانتی معتبر مرکز رایانه پرداز نوین بهره مند شوید. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
نمایندگی اپل با ارائه‌ی تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های اپل به مشتریان عزیز خود خدمت می‌کند. اگر به دنبال خرید یک دستگاه اپل هستید یا دستگاه اپل شما نیاز به تعمیر دارد، نمایندگی اپل بهترین گزینه برای شما است. در این مرکز، تمامی مدل‌های گوشی، تبلت، لپ تاپ، آل این وان، ساعت هوشمند و دیگر محصولات اپل موجود هستند. تکنسین‌های ما با تجربه و ماهر، خدمات تعمیر، بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های اپل را با کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهند.
در نمایندگی اپل، فروش و تعمیر آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ و سایر دستگاه‌های مرتبط با این برند به شکل حرفه‌ای و با کیفیت بالا انجام می‌شود. ما به ارائه خدمات برتر به مشتریان عزیزمان افتخار می‌کنیم و تضمین می‌کنیم که نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده خواهیم کرد. با اطمینان به نمایندگی اپل مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت ما بهره‌مند شوید.
با توجه به فروش گسترده محصولات اپل ، فروش کالاهای تقلبی با لوگوی شرکت اپل توسط برخی افراد سودجو آغاز شده است. اگر چه این کالاها در بازار جهانی فروان یافت می‌شوند، اما راه‌هایی برای پیشگیری از خرید محصولات تقلبی وجود دارد. یکی از راه‌های موجود، آشنایی با مراکز رسمی که محصولات اپل را با گارانتی و پلمپ شده و اگر به صورت دست دوم می باشد که حتما با فاکتور رسمی ارائه می دهند. این نمایندگی یکی از با تجربه‌ترین و با سابقه‌ترین مراکز تعمیر و فروش محصولات اپل است. برخی از خدماتی که نمایندگی اپل در زمینه فروش، تعمیر و تعویض قطعات و محصولات ارائه می‌دهد عبارتند از: آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آیفون ، آیپد ، اپل واچ و غیره می باشد.
نمایندگی اپل

نمایندگی اپل Apple

 آیفون      آیپد      مک بوک      آی مک      مانیتور      اپل واچ
نمایندگی موبایل اپل (آیفون)
در صورت خرید آیفون کارکرده یا تعمیر یکی از گوشی‌های برند اپل شما می توانید به نمایندگی اپل در غرب تهران مراجعه کنید. شما می توانید جهت تعمیرات حرفه ای انواع مدل های آیفون به این نمایندگی اپل مراجعه کنید. نمایندگی تعمیرات اپل نیز با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و به روز و با کیفیت، خدمات تعمیر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آیفون را به شکل حرفه‌ای و با فاکتور رسمی و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد. تیم فنی نمایندگی اپل با توجه به اصل مشتری‌ مداری ، بر آن است که رضایت کاربران را جلب و مشکلات آنان را به بهترین شکل حل نماید. برای درخواست خدمات پس از فروش گوشی اپل یا تعمیرات، کافی است با نمایندگی اپل تماس بگیرید و مشکلات آیفون خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.
نمایندگی تبلت اپل (آیپد)
اگر از تبلت‌های اپل یا آیپد استفاده می‌کنید، در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می‌توانید برای تعمیر این محصول از کارشناسان نمایندگی اپل مشاوره رایگان دریافت کنید. این نمایندگی به عنوان یکی از واحدهای تحت نظارت مرکز رایانه پرداز نوین، در زمینه فروش تبلت های کارکرده و تعمیر انواع تبلت‌های برند اپل فعالیت می‌کند. همکاران ما تلاش می‌کنند خدمات با کیفیت و با کمترین هزینه را به مشتریان ارائه دهند و رضایت آنها را جلب کنند. تمامی مراحل تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آیپد اپل توسط تکنسین‌های دوره دیده و خبره انجام می‌شود. این نمایندگی با دقت و حوصله به نیازها و خواسته‌های مشتریان پاسخ می‌دهد و خدمات حرفه‌ای و کامل را به مشتریان نمایندگی تبلت اپل ارائه می‌کند.
نمایندگی لپ تاپ اپل (مک بوک)
با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران در زمینه فروش و تعمیر لپ تاپ‌های اپل، نمایندگی اپل در غرب تهران تاسیس شده است. نمایندگی اپل ، با تشکیل یک تیم مجرب و حرفه‌ای، به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن به مشتریان می‌پردازد. فعالیت اصلی نمایندگی لپ تاپ اپل، فروش و تعمیر مدل‌های مختلف مک بوک است. این نمایندگی از جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی در هر دو زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده می‌کند. همچنین، همکاران ما با ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان برای خرید بهترین دستگاه، خدمات تعمیراتی را با استانداردهای بالا به آنها ارائه می‌دهند. از این رو، مشتریان می‌توانند با آرامش و اطمینان از خدمات و سرویس‌های با کیفیت این نمایندگی بهره‌مند شوند.
نمایندگی آل این وان اپل (آی مک)
نمایندگی آل این وان اپل یک مرکز تخصصی است که در زمینه فروش و تعمیر کامپیوترهای AIO اپل یا آی مک فعالیت می‌کند. آی مک یک نوع کامپیوتر بدون کیس است که تمامی اجزاء آن در یک مانیتور جمع شده‌اند. در نمایندگی آل این وان اپل تعمیرات AIO یا همان آل این وان اپل نیز انجام می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی از خدمات تعمیرات آی مک اپل استفاده کنند. ساختار سیستم آی مک به گونه‌ای طراحی شده است که تعمیرات آن نیاز به ظرافت و دقت ویژه دارد. تیم تعمیرات در نمایندگی اپل با استفاده از مهارت و دانش فنی تکنسین ها هرگونه خطا و مشکلات مربوط به آل این وان اپل یا آی مک را کاملا رفع می کنند و در صورت نیاز به قطعه از قطعات اورجینال استفاده می کنند.
نمایندگی اپل

خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه‌های اپل

تیم فنی مجرب و متخصص نمایندگی اپل، با توجه به اهمیت و نیاز شما، در یک محیط آرام و دوستانه، اطلاعات کامل و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید تصمیم درستی برای تعمیر دستگاه خود بگیرید. از جمله خدمات ارائه شده توسط تیم فنی این مرکز می‌توان به پاسخگویی به سوالات شما، راهنمایی در مورد روند و مدت زمان تعمیر، برآورد هزینه‌ها، نیاز به تعویض قطعات و سایر اطلاعات مفید در زمینه آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ اشاره کرد.
پس از بررسی نیاز شما، در صورت تأیید، تیم فنی با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، دستگاه شما را تعمیر و بازسازی می‌کند. هدف اصلی این مجموعه این است که قبل از تعویض قطعات، تلاش کند تا با تعمیر و بازسازی، دستگاه شما به حالت اولیه خود بازگردد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، تضمین می‌شود که همه قطعات جایگزین اورجینال و اصلی باشند. پس از پایان فرآیند تعمیر، دستگاه به کارشناس فنی جهت بررسی‌های نهایی تحویل داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی تعمیر شده است.
در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از تحویل دستگاه، آن را مجدداً برای بررسی به تیم فنی نمایندگی اپل ارجاع خواهند داد. هزینه‌های تعمیر و زمان لازم برای آن به صورت تخمینی برآورد شده و به شما اطلاع داده خواهد شد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل دارای گارانتی بوده و هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و رضایت شماست.
نمایندگی اپل

نمایندگی اپل و خدمات تخصصی تعمیرات اپل

نمایندگی اپل مرکز رایانه پرداز نوین به مشکلات و خرابی های دستگاههای برند اپل مشتریان خود از جمله آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ ، مانیتور و کامپیوتر  توجه ویژی ای دارد. نمایندگی اپل همچنین به هموطنان گرامی توجه می‌کند که تعمیر محصولات اپل به دلیل ساختار پیچیده‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنها، نیازمند تخصص و دقت بالا است. به همین دلیل، تعمیر این محصولات توسط افراد ماهر و متخصص در نمایندگی اپل ایران توصیه می‌شود. افراد مبتدی و ناکارآمد ممکن است علاوه بر عدم حل مشکل اصلی، صدمات جدی به دستگاه وارد کنند که منجر به خرابی کامل آن شود.
نمایندگی اپل در غرب تهران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا، خدمات با کیفیت و سرعت بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. متخصصان و مهندسان این مرکز با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص و کارآمد، و دریافت مدرک تعمیرات و گارانتی خدمات و تعمیرات کلیه دستگاه های برند اپل را در حضور مشتری انجام می دهد.

لوگوی شرکت اپل

لوگوی اپل یکی از مهمترین عناصر شناختی برند اپل است که از زمان بنیان‌گذاری شرکت تا به امروز تغییرات زیادی را تجربه کرده است. نخستین لوگوی شرکت اپل توسط استیو جابز و رون وین طراحی شد. در این طرح، ایزاک نیوتن زیر یک درخت سیب نشسته به تصویر کشیده شده بود. وین خودش این لوگو را با دست طراحی کرد و این تصویر یادآور ماجرای نیوتن، سیب و کشف جاذبه بود.
در سال ۱۹۹۸، این لوگو به شکل یک سیب گاز زده و تک‌رنگ تغییر کرد. «راب جنف» خالق این لوگو، دلیل گاز زده بودن سیب را در وب‌سایت رسمی خود پیشگیری از اشتباه گرفتن آن با میوه‌های دیگر، به ویژه گیلاس، عنوان کرد. این تغییر در لوگو به منظور حفظ شناسایی برند اپل صورت گرفت.
شرکت اپل در تاریخ یکم آوریل سال ۱۹۷۶ تأسیس شد و توسط استیو جابز و استیو ووزنیاک در لس‌آنجلس کالیفرنیا بنیان‌گذاری شد. در آغاز، رونالد وین نیز به عنوان مؤسس سوم در شرکت حضور داشت اما پس از مدتی از شرکت خارج شد. بزرگ‌ترین پیروزی اپل در دنیای تکنولوژی، با معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ به رقم خورد.
پس از فوت استیو جابز، تیم کوک به عنوان مدیر عامل جدید شرکت اپل منصوب شد. تمرکز اپل بر توسعه‌دهندگان و بهبود اپ‌استور نشان از راهبرد جدید شرکت برای جلب مشتریان دارد. با تمام این تغییرات و پیشرفت‌ها، شرکت اپل همچنان به دنبال تحقق اهداف خود در عرصه فناوری است.
نمایندگی اپل

تاریخچه شرکت اپل

شرکت اپل در یکم آوریل 1976 توسط استیو جابز و استیو وازنیک و رونالد وین در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد. این شرکت در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. شرکت اپل در دهه‌ٔ هفتاد میلادی با معرفی ریز رایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش فعالیت خود را در جهان آغاز کرد. اولین محصول شرکت اپل رایانه شخصی اپل 1 بود که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود. این شرکت همچنین به تولید سخت‌افزارهای پیشرفته و طراحی های جدید معروف شد. محصولاتی که توسط شرکت اپل تولید و روانه بازار می شود شامل : آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌ویو غیره است. همچنین در سال 2018 به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان توسط مجله فوربز انتخاب شد و در سال ۲۰۲۰، شرکت اپل نخستین شرکت خصوصی شد که ارزش آن به دو تریلیون دلار رسید.
نمایندگی اپل

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در نمایندگی تعمیرات اپل جهت برآورده کردن نیازهای کاربران برند اپل ، اقدام به جذب تیمی از مهندسان برتر و ماهر در زمینه‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار محصولات اپل از جمله Iphone ، Ipad ، Imac ، MacBook ، Apple Watch و غیره کرده است و از تجهیزات پیشرفته تعمیر استفاده می‌کند. با توجه به ساختار خاص و منحصر به‌ فرد محصولات اپل ، تعمیرات این محصولات نیازمند تجهیزات و تکنولوژی‌های خاصی است که با پیکربندی این محصولات سازگار باشد.
عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی محصولات اپل در فرآیند تعمیر ممکن است باعث شود که عیب‌یابی کارشناسی مناسب انجام نشود و اقدامات تعمیراتی نتایج مطلوبی نداشته باشد. به همین دلیل، نمایندگی تعمیرات اپل با جذب بهترین تعمیرکاران این حوزه و استفاده از تجهیزات پیشرفته به خدمات حرفه‌ای و کارآمد در این زمینه می‌پردازد. کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی اپل مراجعه کرده و از خدمات و سرویس‌های تخصصی و لازم خود بهره‌مند شوند.

تاریخچه اپل در نمایندگی اپل

اپل از گاراژ تا یکی از بزرگترین شرکت‌ها در تاریخ جهان باید این سوال را بپرسیم که این همه موفقیت‌ها از کجا شروع شد و امروز اپل دقیقاً چقدر بزرگ است با ما در نمایندگی اپل Apple همراه باشید تا کامل توضیح دهیم اپل از کجا و چگونه کارش را شروع کرد سپس چند واقعیت را درباره این شرکت می‌گوییم و پس از آن درباره اندازه و بزرگی شرکت اپل صحبت می‌کنیم و در آخر به نتیجه‌گیری‌هایی در مورد شرکت اپل می‌رسیم آغاز اپل یک داستان تمام عیار آمریکایی دارد حتماً شنیده‌اید که وقتی در زمان و مکان مناسبی باشیم اتفاق بزرگی رخ می‌دهد. این گفته در مورد پایه گذار شرکت بزرگ اپل صدق می‌کند. سال ۱۹۶۹ بود و بشر در بهترین زمان برای نوآوری قرار داشت در این زمان پرجمعیت‌ترین نسل در تاریخ ایالات متحده به افراد بالغی تبدیل شده بودند. ۸۰ میلیون فرد جوان به جامعه اضافه و شوک بزرگی به نظام آمریکا وارد شده بود. جوانان از کشورشان ناراضی بودند و دوست نداشتند دوستان و همکلاسی‌هایشان به جنگ بروند آنها تحمل هیچگونه تبعیضی را نداشتند ایده‌های جدید در مورد این که جهان باید چگونه باشد به گوش می‌رسید دوران انقلاب پاد فرهنگ جوانان بود. در این هیاهو ریز تراشه در دست ساخت قرار داشت و در نوع خودش یک انقلاب دیگر به حساب می‌آمد همچنین مکان انقلاب هم در دست نوآوری بود چرا که سانفرانسیسکو مرکز جنبش‌های پاد فرهنگی بود. در این ترکیب انقلاب مکانی و زمانی در سال ۱۹۶۹ استیو جابز ۱۴ ساله با استیپ وزنیاکه ۱۹ ساله آشنا میشه آنها صرفاً دو جوان عادی بودند که علاقه زیادی به تکنولوژی و گروه موسیقی بیتلز داشتند هیچ یک از آنها فکرشم نمی‌کردند که دو نفرشان تاریخ را دگرگون کنند.
نمایندگی اپل Apple
استیو وزنیاک همیشه علاقه خاصی به کامپیوتر داشت و خودش این گونه می‌گوید که من کتابی را گرفتم که کامپیوتر pdp۸ را توضیح می‌داد و برای من مثل یک انجیل بود. من عاشق این همه جزئیات شدم و بعضی‌ها شاید عاشق نواختن یک ساز موسیقی باشند من عاشق آن توضیحات کوتاه از قطعات داخل کامپیوتر شدم بنابراین می‌توانستم بعضی از مسئله‌ها را در کاغذ طرح و آنها را حل کنم و ببینم این کارو چطور باید انجام داد و به راه حل‌هایی برسم. این کار از نظر ذهنی به من حس خوبی می‌داد وزنیاک رویای مشترک با دیگر افراد عشق تکنولوژی را در سر می‌پروراند. رویای داشتن یک کامپیوتر شخصی و دست یافتن به این رویا در آن زمان غیر ممکن بود در سال ۱۹۷۴ با معرفی کامپیوتر آلتیر ۸۸۰۰ داستان عوض شد آلتیر ۸۸۰۰ یک کیت میکرو کامپیوتر بود با این که این دستگاه به غیر از چند چراغ چشمک زن هیچ خروجی نداشت اما هیجان و شوق بسیار زیادی در علاقه مندان به تکنولوژی ایجاد می‌کرد هیجان ایجاد شده آن قدر زیاد بود که در کل آمریکا باشگاه کامپیوتر ایجاد شد تا تمام علاقمندان و عشق تکنولوژی درباره تمام کارهایی که با آلتیر می‌توانستند انجام دهند با هم صحبت کنند.
یکی از این باشگاه‌ها باشگاه کامپیوتر هوم گروپ در سانفرانسیسکو بود. اما این باشگاه با بقیه فرق داشت طبق گفته جیم وارن بنیانگذار نمایشگاه کامپیوتر وست هاوس اعتقادات حاکم بر این باشگاه متاثر از جنبش پاد فرهنگی در آن منطقه بود در فرهنگ این باشگاه کمک کردن به یکدیگر و به اشتراک گذاشتن همه چیز یک رفتار عادی بود پس از سرهم‌بندی این کیت کامپیوتر پی بردن به قابلیت‌ها و کاربردهای آن یک وظیفه تیمی به حساب می‌آمد در این زمان استیو وزنیاک مشغول ساختن کامپیوتر خودش بود در این زمان اولین پردازنده اینتل به تازگی برای عموم معرفی شده بود و وزنیاک از این فرصت استفاده کرده بود وزنیاک رفت تو کامپیوترش را بهینه‌سازی‌های جدید به باشگاه هومبرو ی‌برد او آنقدر خجالتی بود که نمی‌توانست دستش را در جلسات باشگاه بالا ببرد بنابراین در پایین جلسه کامپیوترش را راه می‌انداخت.
نمایندگی اپل Apple
اما هر بار یه اتفاق جدید رخ می‌داد مردم دور کامپیوتر او جمع می‌شدند و سوال می‌پرسیدند از قضا استیو جابز هم در این باشگاه شرکت می‌کرد و این تجمع مردم توجهش را جلب کرد گفت ما دو نفر باید این دستگاه‌ها را بفروشیم بنابراین در آوریل ۱۹۷۶ این دو پسر به کمک چند تن از دوستانشان در یک گاراژ ساخت اپل وان را شروع کردند این دستگاه فقط از یک صفحه مدار تشکیل می‌شد و مانیتور و صفحه کلید نداشت این رسماً آغاز کار کامپیوترهای اپل بود این گروه از دوستان ۵۰ دستگاه اپل وان را فروختند.
این به استیو جابز ثابت می‌کرد مردم حتی در خارج از باشگاه هم دلشان می‌خواست یک کامپیوتر شخصی داشته باشند استیو جابز می‌گوید برای من آشکار بود مردم زیادی بودند که علاقه زیادی به سخت افزار داشتند، آنها میتوانستند خودشان کامپیوتر بسازند. یا حداقل مدار ما را بگیرند و ترانسفورمارهای لازم برای پاور کیس و صفحه کلید را به آن اضافه کنند. به ازای هر نفر آنها هزاران نفر بودند که نمی‌توانستند این کار را بکنند اما دوست داشتند برنامه نویسی کنند بنابراین اولین رویای من برای اپل ۲ این بود که اولین کامپیوتر واقعی و کامل را بفروشم. رویای استیو برای ساختن اولین کامپیوتر شخصی در آن زمان غیر ممکن بود این کار به تراشه‌های خیلی زیادی نیاز داشت بنابراین محصول نهایی بیش از اندازه گران قیمت و پیچیده می‌شد بدون نوآوری‌های انجام این کار پیچیده و غیر ممکن میشد. اما جالب بود که وزنیاک اصلاً نمی‌دانست ساختن چنین کامپیوتری غیر ممکن است او به تنهایی از ذهنش استفاده کرد تا در این صنعت انقلاب ایجاد کند.
وزنیاک میگوید: بعداً این سوال برای من ایجاد شد که چرا برای صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوترحافظه های جدا گانه ای داریم. من تراشه‌ها رو کوچکتر کردم و دفترچه راهنما را خواندم از یک تراشه به جای پنج تراشه استفاده کردم یکی پس از دیگری من تراشه‌ها را برداشتم و به تعداد کمی از تراش‌ها رسیدم وقتی کارم تمام شد دیدم می‌توانم کامپیوتر را برنامه نویسی کنم تا روی صفحه نمایش طرح‌های رنگی داده یا کلمه تولید کند یا با آن بازی کرده و یا هر کار دیگری انجام دهیم این دقیقاً همون کامپیوتری بود که من می‌خواستم. استیو جابز دانشش درباره طراحی را اضافه کرد و در عین حال اصرار داشت که استفاده از کامپیوتر باید آسان باشد ترکیب سخت‌افزار وزنیاک و ایده طراحی جابز باعث شد اپل ۲ مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد استیو جابز موفق شد سرمایه اولیه را برای تولید این کامپیوتر بدست بیاورد
نمایندگی اپل Apple
نمایندگی اپل Apple

نمایندگی اپل

آیفون    آیپد     مک بوک     آی مک     اپل واچ

نمایندگی اپل Apple
حالا کامپیوترهای شخصی از آن جعبه دو سال پیش که فقط چراغ های چشمک زن داشت فاصله زیادی گرفته بود این شرکت، اپل دو را در سال ۱۹۷۸ در نمایشگاه کامپیوتر به نمایش گذاشت. استیو جابز می‌گوید: من در سن ۲۳ سالگی بیش از یک میلیون دلار و در سن ۲۴ سالگی بیش از ۱۰ میلیون دلار و در سن ۲۵ سالگی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه داشتم و برایم اهمیت زیادی نداشت چون هیچ وقت هدف من پول نبود.
در دهه ۸۰ همکاری اپل با ibm بیشتر شد و در نتیجه آن دیگر تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی سهمشان را از بازار از دست دادند اپل در دهه‌های آینده موفقیت‌ها و شکست‌های فراوانی را تجربه کرد پس از اینکه این شرکت با مشکلات مالی مواجه شد و با ورشکستگی دست و پنجه نرم کرد تصمیم گرفت فعالیت‌های فرعی را کنار بگذارد و به اصلش بازگردد این تصمیم در نهایت به دومین عصر طلایی اپل منجر شد اپل امروزی یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در عرصه جهانی است آنها تعداد بسیار زیادی طرفدار دارند و در سه ماهه اول ۲۰۱۵، ۹۲ درصد از سود کل گوشی‌های هوشمند را به خانه بردند.
با در نظر گرفتن همه این‌ها بیایید با ۷ نکته جالب درباره این شرکت آشنا شوید وزنیاک در کتاب آیواز توضیح می‌دهد که وقتی که انتخاب شد که او استیو را به فرودگاه می‌برد جابز تازه از یک جامعه اشتراکی به نام اپل اورچد بازگشته بود و در خودرو نام اپل کامپیوتر را پیشنهاد داد وزنیاک درباره این اسم نگرانی‌هایی داشت چون ممکن بود با استودیو ضبط اپل درگیر دعواهای حقوقی شود اما هیچ نام بهتری ه ذهن این دو نفر نمی‌رسید در نهایت نام اپل کامپیوتر انتخاب شد
اپل در واقع سه بنیانگذار دارد همه ما درباره استیو جابز و استیو وزنیاک می‌دانیم اما نفر سومی هم هست که اکثر آدم‌ها اسمش را نشنیدند رونالد وین او کسی بود که اولین لوگوی اپل را طراحی کرد که در آن آیزاک نیوتن را نشان می‌داد البته خیلی زود این لوگو کنار گذاشته شد چون جزئیاتش خیلی زیاد بود وین این شرکت را تنها ۱۲ روز پس از تاسیسش ترک کرد و سهم ۱۰ درصدیش را تنها به قیمت ۸۰۰ دلار فروخت اگر او سهمش را حفظ کرده بود ارزشش در عصر حاضر ۶۰۰ میلیارد دلار می‌شد. وین که اکنون ۸۰ سال سن دارد می‌گوید اصلاً پشیمان نیست.
در سال ۱۹۸۵ مدت کوتاهی پس از اینکه جابز از اپل اخراج شد تصمیم گرفت به عنوان یک گردشگر فضایی با شاتل به فضا برود او حتی به این فکر می‌کرد که در اتحاد جماهیر شوروی یک شرکت تولید کننده کامپیوتر راه بیندازد. بر هیچکس پوشیده نیست که جابز می‌دانست کنولوژی در افراد وابستگی ایجاد می‌کند اما کمتر کسی می‌دانست او تجربه بسته‌بندی و جعبه گشایی یک تیم متخصص را به کار گرفت. استیو وزنیاک در یکی از مصاحبه‌هایش در سال ۲۰۱۵ می‌گوید زمانی که آنها با هم آشنا شدند استیو جابز به عنوان یک مهندس سخت‌افزار هیچ چیزی طراحی نکرده بود و هیچ نرم‌افزاری را برنامه نویسی نکرده بود. البته جابز با بزرگتر شدن شرکت مهارت‌هایش را افزایش داد.
پروژه آیفون انقدر سری بود که بخش‌های سخت افزار هیچ وقت تیم نرم افزار را ندیدند و تیم نرم‌افزار هم چیزی درباره سخت‌افزار نمی‌دانستند تقریباً هیچکس در شرکت اپل نمی‌دانست که محصول نهایی قرار بود چه شکلی باشد تا اینکه بالاخره استیو جابز روی صحنه از آن رونمایی کرد. استیو جابز در واقع برای لری پیج و سرگی برین بنیانگذاران گوگل نقش یک استاد را داشت و آنها را راهنمایی می‌کرد خوب تا به این لحظه چیزهای زیادی درباره اپل فهمیدیم وقت آن رسیده که درباره موضوعات مهمتر حرف بزنیم اپل دقیقاً چقدر بزرگ است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ درآمد اپل از فروش آیفون تنها ۵۱ ممیز ۲ میلیارد دلار بود. این رقم از کل بازار یاهو به مبلغ ۴۵.۵ میلیارد دلار بیشتر بوده و سه برابر ارزش گوگل در سه ماهه اول ۲۰۱۴ یا دو برابر درآمد دو ماهه مایکروسافت بود اپل بیش از ۱۷۸ میلیارد دلار پول نقد دارد این پول برای خرید آی بی ام هم کافی که هیچ زیاد هم هست در واقع اپل می‌تواند فورد جنرال موتورز و تسلا را یکجا بخرد همچنان ۴۳.۱ میلیارد دلار برایش باقی بماند یا به جای آن تسلا نتفلیکس توییتر دراپ باکس پاندورا و اسپاتیفای را با هم بخرد این شرکت دو برابر وزارت خزانه داری ایالات متحده پول نقد در جریان دارد سود اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ ۱۸ میلیارد دلار بود این مبلغ بیشترین سود سه ماهه در تاریخ به حساب می‌آید رکورددار قبلی گازپروم بزرگترین شرکت نفت و گاز روسیه بود آنها در آگوست ۲۰۱۱ سود ۱۱.۶ را ثبت کردند در واقع اپل یک شرکت استثنایی به حساب می‌آید چون همه ۲۵ شرکتی که بیشترین سود سه ماهه رو دارند ر حوزه انرژی فعالیت می‌کنند شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اپل با سامسونگ چه تفاوت‌هایی دارد از نظر درآمد سامسونگ تقریباً ۲ برابر اپل درآمد تولید کرده و چهار برابر اپل کارمند دارد اما اگر سود خالص آنها را در نظر بگیریم داستان کمی عوض می‌شود سامسونگ تقریباً نصف اپل سوددهی دارد با اینکه سامسونگ در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کند اما در واقع بازدهی اپل بیشتر است آنها فقط روی محصولات خاصی تمرکز می‌کنند و در این فرایند به هدف تجاری مورد نظرشان می‌رسند بیایم دیدمان را فراتر ببریم و ه بزرگترین شرکت‌های جهان نگاهی بیندازیم اول از همه درباره درآمد صحبت می‌کنیم
والمارت از نظر درآمد اول است سامسونگ دهم است و اپل در جایگاه هفدهم قرار دارد اما اگر سود خالص را در نظر بگیریم اپل اول است شرکت اکسون موبیل با اختلاف ۲۰ میلیارد دلار بعد از اپل قرار می‌گیرد باید این را در نظر داشته باشیم که این ارزش گذاری قبل از کاهش قیمت کالاهای اساسی در سال ۲۰۱۵ بود حالا با طرح سوالات جالبی ن مطلب را جمع‌بندی می‌کنیم بخش زیادی از موفقیت اپل را می‌توانیم به رویکرد متفاوت و انسانی آنها به تکنولوژی نسبت دهیم هدف تکنولوژی این نیست که در زندگی ما فقط نقش یک ابزار را داشته باشد که باید از جلوی دست و پای ما کنار برود و نامرئی و تقریباً طبیعی باشد اپل در دوره فعالیتش به خوبی از عهده این کار برآمده است از زاویه دیگری هم ی‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم اپل در دوران مدرن تمرکز زیادی در حل مسئله داشته ما در اواخر
دهه ۹۰ و ابتدای سال ۲۰۰۰ وارد اصل دیجیتال شدیم قیمت تکنولوژی های مهمی مثل رم و پردازنده‌های مرکزی کاهش چشمگیری داشت اما ظرفیت حافظه و سرعت آنها به سرعت افزایش می‌یافت این به معنی انفجار امکانات و ویژگی‌های بسیار زیاد برای محصولات جدید بود اما برای محصولات عالی و مورد پسند مردم چگونه باید از این امکانات و قابلیت‌ها استفاده می‌کردیم و اما پاسخ سوال کار کردن با آنها باید آسان باشد
مورد اول آیپد در سال ۲۰۰۱ هارد دیسک‌های ذخیره اطلاعات تا اندازه زیادی کوچک شده بودند و ظرفیت آنها بیشتر می‌شد اما اپل با یک مشکل مواجه بود اگر آنها یک دستگاه پخش کننده دیجیتال می‌ساختند به دلیل ظرفیت بالایش تعداد آهنگ‌ها بسیار زیاد می‌شد چه کسی حاضر است هزاران آهنگ را یکی یکی کلیک کند بنابراین چگونه می‌شود یک دستگاه پخش کننده موسیقی را کاربرپسند می‌ساختند. در نهایت اسکرول لمسی به عنوان بهترین راه حل انتخاب شد مورد ۲ آیفون سال ۲۰۰۷ گوشی‌ها وارد عصر جدیدی می‌شدند آنها در واقع کامپیوترهای کوچکی بودند در واقع اگر آیفون در سال ۱۹۹۱ ساخته می‌شد و همان قابلیت‌های سال ۲۰۰۷ را داشت قیمتش ۳ میلیون دلار می‌شد رم این دستگاه به تنهایی ۱.۴ میلیون دلار هزینه برمی‌داشت
با شروع عصر جدید موبایل تفکر کهنه گشت و گذار در موبایل با صفحه کلید فشرده و یک ماوس کوچک باید تغییر می‌کرد باید راه حل بهتری پیدا می‌کردند. راه حل چه بود یک صفحه لمسی خازنی این اولین بار بود که از صفحه لمسی خازنی ر یک دستگاه مصرفی استفاده می‌شد اما این کافی نبود وقتی تمام جزئیات اهمیت پیدا می‌کنند ک محصول به راحتی به فروش می‌رود. به یاد داشته باشید سادگی اسکرول کردن یک لیست بلند در آیفون مردم را به وجد آورد این هیچ ارتباطی به اپل نداشت مردم هیجان زده شده بودند که تکنولوژی می‌توانست چقدر ملموس و طبیعی باشد این کار کرد این روزها عادی به نظر می‌رسد اما در گذشته مردم را متحیر می‌کرد متفاوت بودن و نوآوری رمز موفقیت اپل بود. اعتقاد استیو جابز به جنبه عاطفی محصولات حوزه تکنولوژی اپل را متمایز می‌کرد بسیاری از شرکت‌های حوزه تکنولوژی حتی هنوز هم به اهمیت این جنبه پی نبردند. خوب از داستان اپل چه چیزهایی می‌توانیم یاد بگیریم بچه‌هایی که در گاراژ کنجکاوی می‌کردند شرکتی را راه انداختند که حالا بیشترین سود سه ماهه را دارد حتی بیشتر از شرکت‌های نفت و گاز و همچنین والمارت انگیزه و کار آنها نقش مهمی در موفقیت اپل داشت ریشه اپل در باشگاه هوم گروپ یک نکته دیگر را ه ما نشان می‌دهد اینکه اگر خودمان را با افراد با انگیزه و مثبت اندیش احاطه کنیم می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم
نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) شهرک غرب / سعادت آباد / میدان صنعت / ایوانک / زعفرانیه / اقدسیه / الهیه / فرشته / پارک وی / تجریش / کوهسار / صادقیه / شهرآرا / ونک / پاسداران / جردن / تهرانپارس / هروی / شهران / شهرزیبا / اکباتان / بلوار فردوس / جنت آباد / گاندی / یوسف آباد / آرژانتین / سهروردی / هفت تیر / انقلاب / کرج / فردیس / مجیدیه / آزادی / جیحون / نواب / حر / پاستور / پیروزی / نیروی هوایی / نبرد / افسریه / ری / یافت آباد / شادآباد / رسالت / چیتگر / پونک / گیشا / قیطریه / حکیمیه / شریعتی / امیرآباد / ستارخان / مرزداران / نیایش / نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) تهران / ملاصدرا / ولیعصر / ستاری/ میرداماد / ازگل / نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) شرق تهران / نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) غرب تهران / نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) جنوب تهران / نمایندگی اپل (آیفون ، آیپد ، مک بوک ، آی مک ، اپل واچ) شمال تهران / شهرک ژاندارمری / فرحزادی / باغ فیض

درباره ما

رایانه پرداز نوین با 17 سال تجربه در زمینه تعمیرات محصولات اپل اعم از گوشی موبایل اپل (آیفون) ، تبلت اپل (آیپد) ، لپ تاپ اپل (مک بوک) ، آل این وان اپل (آی مک) ، مانیتور اپل و اپل واچ ، تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مانند تعمیر قاب لپ تاپ مک بوک اپل در صورت شکستگی ، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل آیفون اپل و تبلت آیپد اپل ، رفع مشکلات آل این وان آی مک اپل و رفع سایر مشکلات در حضور مشتری انجام می شود.
شعبه مرکزی: میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی نبش سیمای ایران مرکز خرید پلاتین طبقه 4 واحد 425
شعبه پرینتر: گیشا اتوبان جلال آل احمد روبروی پاتریس لومومبا جنب داروخانه جلال آل احمد پلاک 97 طبقه 3 واحد 7
09332337221          021-86112197          021-86090512
تمامی حقوق این سایت متعلق به رایانه پرداز نوین است در صورت کپی برداری پیگرد قانونی دارد
Call Now Button