لوگو رایانه پرداز نوین

پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ

09332337221  021-86090512

موبایل       تبلت       لپ تاپ       آل این وان        مانیتور       کامپیوتر        پرینتر        فتوکپی        نقشه سایت        صفحه اصلی

لوگو رایانه پرداز نوین

پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ

09332337221         021-86112197          021-86090512        

گواهینامه های مهارت تعمیرات

پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ

پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ

پارامترهای مهمی برای خرید لپ تاپ و همچنین قیمت لپ تاپ نقش مهمی دارد که در ادامه به توضیح کامل این پارامترهای مهم می پردازیم
 1. اندازه و وزن : مطمئنا اندازه و وزن یک لپ تاپ یکی از پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ است. تعداد زیادی لپ تاپ بسیار کوچک و سبک وجود دارند اما بخش هایی از لپ تاپ مانند دی وی دی رایتر نیز فدای اندازه می شوند. لپ تاپ هایی که به جای کامپیوترهای رومیزی استفاده می شوند دارای همان قدرت کامپیوترهای رومیزی هستند اما مطمئنا جابه جایی این سیستم ها به علت بزرگ و سنگین بودن مشکل آفرین است. هنگامی که قصد انتخاب یک لپ تاپ را دارید به این نکته به خوبی توجه کنیدکه امکانات و لوازم جانی برای شما مهمتر است یا حجم و اندازه لپ تاپ .
2. سی پی یو یا پردازشگر : سی پی یو یکی دیگر از پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ است که باید به آن توجه کرد. سرعت سی پی یو های لپ تاپ همواره اندکی با فاصله به دنبال سرعت کامپیوترهای رومیزی حرکت می کند اما با این قابلیت که توان استفاده بهینه از انرژی را دارند. انتخاب سرعت CPU بسته به هدف شما از خرید لب تاب دارد. اگر قصد شما از خرید یک Laptop استفاده از اینترنت ، دریافت نامه های الکترونیکی (Email) ، استفاده از یک واژه پرداز و حتی تماشای فیلم باشد ، استفاده از یک CPU پایین هم کار شما را راه می اندازد ولی اگر قصد جایگزینی به عنوان کامپیوترتان را دارید باید سرعت سی پی یو آن بالا باشد. و اگر کارهای گرافیکی و سنگین انجام می دهید باید به دنبال لبتاب های گیمینگ باشید.
3. حافظه رم (RAM) : رم لپ تاپ یکی دیگر از پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ می باشد که باید به آن توجه شود زیرا معمولا در لپ تاپ های سری جدید به صورت آنبرد می باشد و قابلیت ارتقا را ندارد. حافظه قابل نصب در لپ تاپ ها به طور کلی کمتر از کامپیوترهای رومیزی است. هنگام خرید یک لپ تاپ حتما در مورد RAM پشتیبانی شده در لپتاپ اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت کنید. در ضمن بپرسید که رم لپ تاپ شما تا جه حجمی قابل ارتقا می باشد.
4. صفحه نمایش (ال سی دی) : ال سی دی لپ تاپ یک از پارامترهای مهم برای خرید لپ تاپ می باشد زیرا بسته به کاری که می خواهیم انجام بدهیم رزولوشن تصویر بسیار مهم می باشد. هنگامی که قصد خرید یک لپ تاپ را دارید به رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ حتما نگاه کنید. معمولا ال سی دی بزرگتر ترجیح داده می شود اما برخی از صفحه نمایش های بزرگ که دارای رزولوشن بالاتری نیز هستند خواندن متن را دشوار می کنند. در ضمن اندازه ال سی دی لپ تاپ رابطه مستقیمی با اندازه لب تاب خواهد داشت. لپتاپ های جدید با صفحه نمایش 17 اینچ نیاز به دقت بیشتر در نگهداری خواهند داشت. علاوه بر این که جا به جایی آن ها نیز مشکل تر خواهد بود.
5. طول عمر باطری : به نظر شما لپتابی که با هر بار شارژ کردن فقط 2 ساعت می تواند کار کند چطور است؟ طول عمر باطری نیز به نیاز شما بستگی دارد ولی به دنبال لپ تاب هایی بگردید که حداقل 4 ساعت بدون نیاز به شارژ می توانند کار کنند. در صورت نیاز بیشتر می توانید به دنبال لبتاب هایی باشید که مصرف باتری آن کم باشد.
6. گارانتی : نوع و طول مدت گارانتی لپ تاپ خریداری شده مهم است. Laptop ها ممکن است بیشتر از سیستم های رومیزی دچار مشکل شوند و این مورد نیز به خاطر قابلیت جابه جایی آن ها است. هنگام خرید یک لپ تاپ مطمئن شوید که حداقل از 1 سال گارانتی بهرمند می شوید.

درباره ما

رایانه پرداز نوین با 17 سال تجربه در زمینه تعمیرات گوشی موبایل تعمیرات تبلت تعمیرات لپ تاپ تعمیرات مانیتور تعمیرات کیس کامپیوتر تعمیرات آل این وان تعمیرات پرینتر تعمیرات دستگاه کپی قابسازی لپ تاپ (تعمیر قاب لپ تاپ) تعویض ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ رجیستری و بکاپ اطلاعات و ریکاوری اطلاعات هارد در برندهای اپل سامسونگ سونی ایسوس لنوو هواوی شیائومی ال جی ایسر نوکیا اچ پی دل ام اس آی فوجیتسو توشیبا کامپک و … در خدمت شماست. تمامی خدمات و تعمیرات لپ تاپ کامپیوتر همه کاره گوشی موبایل تبلت مانیتور در مرکز رایانه پرداز نوین در حضور مشتری انجام می شود
شعبه مرکزی: میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی نبش سیمای ایران مرکز خرید پلاتین طبقه 4 واحد 425
شعبه پرینتر: گیشا اتوبان جلال آل احمد روبروی پاتریس لومومبا جنب داروخانه جلال آل احمد پلاک 97 طبقه 3 واحد 7
09332337221     021-86112197     021-86090512
تمامی حقوق این سایت متعلق به رایانه پرداز نوین است در صورت کپی برداری پیگرد قانونی دارد
Call Now Button